wtorek, 19 sierpnia 2014

Liebster Blog Awards 2





Co to jest Liebster Blog Award?
 
,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość
ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
 
 
 


1.Ulubiona książka?
 
"Jestem numerem cztery"
 
2. Co zainspirowało Cię do pisania ?

Pisałam kiedyś sama dla siebie, a później postanowiłam napisać coś dla innych.
3. Ile masz lat?
15
4. Jakie jest twoje hobby?
rysowanie, taniec i muzyka
5. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Coś związanego z medycyną.
6. Jaka tematyka książek/blogów najbardziej przypadła ci do gustu?
Wybieram raczej książki Fantsy o jakiś istotach nadnaturalnych.
7. Ulubiony cytat?
Nie mam.
8. Co sądzisz o moim blogu?
Podoba mi się ;)
9. Jaka jest twoja największa wada i zaleta?
Wada: zawsze muszę postawić na swoim, zaleta: potrafię dochować tajemnicy.
10. Czym jest dla ciebie szczęście ?
Szczęście to wszystko co nas otacza, gdyż wszystko może dać nam szczęście ;)


11. Co według Ciebie jest najcenniejsze w życiu ?
 
Cieszenie się tym co mamy i nienarzekanie na drobiazgi.
 
 
Nie nominuję nikogo
Rozdział jest prawie napisany, ale jestem na obozie w Jarosławcu i nie miałam czasu pisać, ale jutro wyjeżdżam i pojutrze będę już w domu i można spodziewać się nowego rozdziału ;)
 

1 komentarz: