sobota, 25 stycznia 2014

Rozdział 1.

Ból. To jedyne co teraz czułam . Próbuję otworzyć oczy, ale moje próby nie dają żadnego rezultatu. Słyszę czyjeś głosy zza drzwi, dochodzą do mnie tylko pojedyńcze słowa. Śmierć, akcja, zemsta.... Nie wiedziałam o co chodzi i wolę nie wiedzieć. Udało mi się otworzyć oczy. Jestem w jakimś pokoju, a na dodatek w nie swoich ciuchach. Próbuję przypomnieć sobie co zdarzyło się wczorajszego wieczora.

# WSPOMNIENIE

Jest po 1 w nocy, a ja dopiero wracam do domu. Już nigdy nie dam się naciągnąć na imprezę w ciągu tygodnia,a na dodatek jutro praca . Tym bardziej, że do mojego mieszkania < jeżeli można je w ogóle nazwać mieszkaniem> można dojść tylko jedną drogą. Przez najbardziej niebezpieczną dzielnicę miasta, gdzie swoją ''siedzibę'' ma gang grasujący w całym Londynie. Odetchnęłam z ulgą, gdy doszłam do bramy dzielącej dzielnice. Właśnie miałam przejść, niestety nie miałam szczęścia. Usłyszałam głos przy moim uchu:
-Jest późno, powinnaś bardziej uważać.
Później czułam tylko nasilający się ból z tyłu mojej głowy.

#KONIEC WSPOMNIENIA

Słyszę czyjeś kroki na schodach. Szybko zamykam oczy ze strachu przed osobą, która jest coraz bliżej pokoju, w którym się znajduję. Poczułam czyjś oddech na moim policzku.
-Nie bój się kochanie, możesz otworzyć oczy wiem, że już nie śpisz.- gdy usłyszałam te słowa moje serce stanęło, a krew w żyłach zmroziła się. Powoli otworzyłam oczy nade mną stał wysportowany mulat z dużą ilością tatuaży. W drzwiach stał lokowaty chłopak, w białej koszulce, także z tatuażami.

***Oczami Harr'ego***

Gdy udaje, że śpi jest jeszcze piękniejsza niż wczoraj. Jej włosy opadają na poduszkę, a ja z chęcią zająłbym miejsce obok niej. Zayn podszedł do niej, a ja miałem ochotę go zabić.
- Mam nadzieję, że się wyspałaś, hmm ?-spytał się jej Zayn. W odpowiedzi kiwnęła niepewnie głową na tak. Widać, że się bała,drżała jej dolna warga.  -To dobrze, bo będziesz nam za niedługo potrzebna- wzdrygnęła się, gdy musnął jej policzek swoimi ustami.
-Zayn, zostaw ją już w spokoju !- spiorunowałem go wzrokiem. Ona jest MOJA i ZAWSZE będzie MOJA i dobrze o tym wie...

Hejka !
Trochę informacji o mnie:
Jestem Donia. Jestem ze Śląska. Lubię rysować i słuchać muzyki.Jest to mój pierwszy blog z fanfiction, ale mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Pierwszy i krótki rozdział w ramach prologu. Nie jestem z niego zadowolona ale obiecuję że następne będą bardziej zadawalające. Proszę o komentarze gdyż moja motywacja do pisania bloga wtedy wzrasta, a rozdziały będą pojawiać się częściej :-)

4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się jak piszesz, na pewno będę tu zaglądać <33
    PS mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową?
    Marta S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pozytywną opinię i weryfikacja już wyłączona ;)

      Usuń
  2. Hejcia, trafiłam przypadkiem i genialne !! Harry, ah ta zaborczość XD zayn - nu nu nu XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam na ten blog ym teraz i czuję, że to dobrze, że go znalazłam. Jejku świetnie się zapowiada.
    A więc lece czytać dalej!
    Całuski :*
    A.

    OdpowiedzUsuń